Bu benim ilk gebeliğim daha önce çok hafif pembe lekelenmelerim oldu doktorum bir daha olursa gel kan uyuşmazlığı iğnesi yapacağız dedi kan uyuşmazlığımız var eşimle. 9 gün önce lekelenmem oldu gittik hastaneye ve iğnemi oldum şuan 11+3 gebeyim bu gün kontrolüm vardı ve tekrar doktorum test istedi İNDİREKT COOMBS sonucum pozitif çıkmış iğneden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bilgisi olan var mı?