Benim henüz başlamadı ağrı hamilelik kaynaklı ama normalde de bilgisayar başında çalıştığım için ve gözlük vs kullandığım için çok ağrırdı🥲 artık ilaç içmek istemediğim için birkaç senedir böyle nasıl anlatsam kremler oluyor ya mentollü eczanedlerde satılıyor onlardan sürüyorum sakaklarıma çok iyi gelirdi , şimdi doktoruma da sordum kullanabilirsin demişti bebeğe etki etmez direk kana karışmıyor çünkü 🙏🏻