Anneeadayi3 evet gayet de kucakta çıkardım ilk çocuğumu. İkincide de aynısını yapacağım. Doğal olan bu zaten.
Kraliyet ailesinin yenidoğan veliahtları bile battaniyeye sarılıp annesinin kucağında çıkarken bizde illa anakucağına mı koymak gerekiyor😂
3 kilo bebek için 3 kilo da anakucağını taşımaya gerek görmüyorum ilk günden. Daha sonra bebek arabasına takarak kullanıyorum. Ülkemizde kaç yıldır kullanılıyor ki illa onunla çıkarma gereği duyayım?