Çok normalmiş ilk zamanlar tutunma sancısı diyorlar ciddi bir ağrı ve kanama olmadığı sürece korkma demişti doktorum çok şükür sonra geçti ama rahim büyüdükçe yine ağrı oluyor. Şu an 17+2 olduk arada kasığımda rahmimde sancı baskı hissediyorum rahim genişlediği için oluyormuş. Kanama olmadığı sürece korkmayın.