Bebeğin 4 kg doğması ile 2.900 doğmasının arasındaki farkı anlayamıyorum. 1 evladım var. 7,8 kg alarak doğuma girdim. 3400 doğdu. Bir çok deneyimli anne tecrübesi okudum. Zayıf diyenlere nazaran söylüyorum, kg az olması demek ilerde obezite riski düşük demek bence. Hele de öyle nesquik falan mazallah yapmayın, etmeyin. 2.bebeğime hamileyim. Karbonhidrat çok az tüketiyorum. Meyveleri sayılı yiyorum, ne kadar doğal şeker olsa da, şekerin sağlıklı olmadığı gerçeğini asla atlamıyorum. Kahvaltıda bal bile yesem, 1 tatlı kaşığı yanında bol peynirle tüketiyorum. Evladınız ve sizin için en sağlıklı olanı bol protein et, balık ve peynir grubu, kuruyemişi sınırlı tüketmek. Dışarda evladımdan 5 kg daha zayıf fakat çocuğumun yanında çok şişman duran, fast foodlarla, şekerlerle beslenen çocuklar kaynıyor. Üzülüyorum. 😞 Siz sağlıklı olun, sağlıklı beslenin, yavrunuzda sağlıkla dünyaya gelsin inşallah. Ve genetik faktörleri de unutmayın. Ultrason yanılma payını da unutmayın. Kiloya hele hiç takılmayın. Tek duanız sağlıkla kucağınıza almak olsun. Eş, dost bıdı bıdılarını da takmayın 🌹 Sevgilerrr