Kızım 2 yaşına girmek üzere ikinci çocuğu düşünmeye başladık bu ay yumurtlama gününlerni 2 gün değerlendirdik adetime 5 gün var normal test yaptım çıkmadı kızımda 6 gün varken yapmıştım testi çıkmıştı bunda silik çizgi bile çıkmadı ara ara kasıklarımda batma belimde ağrı hissediyorum kızımda da bu belirtileri yaşadım 5 gün önce çok erken mi