gulistan22- Kızlar yarın yükleme olucak ama birşey yiyip içmeyeceğim galiba gece 12 den sonra yemem mi gerekiyor sadece su içebilirim galiba bilemedim ki nasıl olucak ilk gebeliğim
Lavinia96 gulistan22- ben gece 12 den sonra hiç bi şey yeyip içmemiştim yükleme saatine kadar. Su içersem midem bulanır aç karnına diye onu da içmemiştim.😀