orkidemm_ inan benimde öyleydi . Ümitlendirmek istemitoeum ben 5 sene o ümidi her ay yaşadım çok zor çok kötü ama adet ağrısıyla tutunma zamanındaki durumlar aynı . Rabbim bugünlerin yüzü suyu hürmetine sana nasip eder inşallah sadece sitres yapma . 8 . Gün değerim 6 kusur çıktı sevindim 3 gün sonra 2 kusura düştü doktorum kimyasal dedi evde hopladım zıplaıdm bi an önce kanama olsun da tekrar deniyim diye ama hep inşirah dinledim içim huzur doluyodu 5 gün sonra kan verdim değer 49 çıktı ve arttı o yüzden stres yapıp kendine eziyet etme . Ha eğer olmazsa da rabbimin bi bildiği var diyip kabul edeceksin . Bi sonraki ay tekrar deneyeceksin başka yol yok kuzum 💞🙏