Nazlicn benim acı eşiğim de çok düşük o yüzden agdayı ince ince kesip hazırlıyorum öyle yapıyor eşim tatile gitmeden önce rahat etmek için yaptırıyorum🥲 lazere gitmiştim önceden buz lazer oldugu halde alt tarafa yaptıramadım bacağıma bile zor dayanıyordum🥲🥲 en iyisi ayna ile jiletle almak sanırım sizin için