Glsmumul Tam olarak basurmuyum bilemiyorum ama belirtileri var afedersiniz makatım acıyor 3 gündür. 21. haftamdayım kanama vs hiç olmadı ama otururken bile acı var. Benim gibi aynı sorunu yaşayan oldumu 😞
Deniziim Glsmumul Hamileleikte sik yasanan problem, kabizlik ve basurda guvenle kullanilacak ilaclar mevcut doktorunuza danisip kullanabilirsiniz telaslanmayin
Elfibrhm2609 Glsmumul çatlama da olabilir canım benimde öyle olmuştu çok acıyordu otururken ederken kabız olmuştum ama çatlama idi benim basur yok şükür 🙇♂️
deletedmom11 Glsmumul sıcak suya otur boL boL bide fitiL iste doktorundan ağızdan kullanılan hiçbişi bişeye yaramıyo
Glsmumul Deniziim yarın doktoruma danisicam mutlaka geçici birşey sandım ama geçmedi. Araştırdım dediğiniz gibi kullanılabilen ilaçlar varmış. Teşekkürler bilginiz için
asudezgnc Glsmumul yok ben hiç kullanmadım ağrıdı zaman sıcak su tutuyorum acı yemiyorum benden kan bile geliyodu
Deniziim Glsmumul Ben eczaciyim duphalac surup ve procto gynovenol fitil kullandim hic bir sorun teskil etmez lakin yine de doktorunuza danismalisiniz gebelikte damalarimizda bir takim degisikler olur bu cok normaldir. Benlik bir durum olursa da her zaman yardimci olurum.
Glsmumul asudezgnc acı fln da hiç yemem ama oldumu oluyo demek ki. Kabızlıgim da yoktu niye böyle oldu anlamadım
Zeynep23 Glsmumul hormonlardan dolayı oluyo hayatım dA görmemiştim günde 3 kere sür çok iyi geliyo doğal yol sonuçta
Babyboymom Glsmumul İnanmayacaksınız ama ben ilk hamileliğimde acı yiyerek geçirdim çünkü yakıyor bana çok iyi geliyordu. Birdaha hiç çıkmadı. Herkes acıyı sevmez bide bazı bünyelerde kabız yapar. Bende acı ishal yapıyor yakarak temizledi. Şimdi iyiyim ilerlerse yine aynı şekilde yapacağım 😅
Glsmumul Elfibrhm2609 bende tam göremedigim için bilemedim sadece beze gibi çıkıntılı bişey var ve çok acıyo. Ah bu hormonlar 😖
deletedmom11 Glsmumul aynen sancısını we zonkLamasını aLır ama ben doğmdan sonra çatLağm wardı basurum değiLde ıkınmadan çatLak olmştu iki sene uğraştm tedawi ederken fitil ile sıcak su ile iyileştm nerdeyse kaynar suya oturrdn ihmal etmeyin kötüye gidebiliyo
Glsmumul deletedmom11 suyun çok sıcak olması bı sorun teşkil etmez heralde okuduğum kimi yerde çok fazla sıcaklığı önermemis o dikkatimi çekti. Ama çokta iyi geldi valla
Deletedmom_879 Glsmumul canım en iyi tedavisi diger anneleeinde dedigi gibi ya kaynar suya oturmak yada o bölgeye fön makinasi tutmak buda gercekten işe yariyo annemde yaşadi hamileliginde fon makinasi ve sicak suya oturmakta buldu careyi. Gecmis olsun canim insallah sonuc alırsın
Glsmumul Elfibrhm2609 çok küçük bişey çıkmış sanki 😐 o sanırım. İnşallah canım düne göre dha iyi bunada şükür