Babycans Zehram110221 bulunduğum il de bahçeci tüp bebek merkezi var aslında bende Acıbadem’in laboratuvarı daha iyi diye oraya gitmeyi düşünmüştüm şöyle ki Acıbadem tekrardan pgd yapalım diyor bahçecideki doktor gerek yok sorun sperm ve yumurta kalitesinde diyor bizim ilk tedavimizde 5. Güne giden 1 embriyo olmuştu ve pgd yapıldı sağlıklı gelmişti. 3. Güne giden 4 embriyo olup 5 embriyodan sadece 1 tane kalmıştı 5. Günde bu sebeple önceliğimiz geride embriyo bırakabilmek demişti bahçecideki doktor. Senin fikrin ne bu durumda ?
Zehram110221 Tabi doktor iyi bilir de bana sorarsan yine pgd li yaptır çünkü bir tane embriyo kaldı diyorsun işini tehlikeye atma derim canım bir sürü emek kimyasal alıyorsun boşa gitmesin
Babycans Zehram110221 pgd sadece embriyoda genetik hastalık var mı yok mu diye bakılıyor ama şimdi bilemiyorum yaptırdığım halde tutmadı 2021 yılında aynı zamanda gebelik serumu histereskopi ve embriyo glue yaptılar buna rağmen sağlıklı embriyo tutunmadı hiçbir şeyin garantisi yok ki inancım kalmadı pgd olayına o sebeple istemedim açıkçası %1000000 hamilesin kesin dedi 9.gün kan testi verdim değer 10 çıktı ve sonra kanama başladı boşa devam etmiş oldum onca ilaca çok karışık kafam
Zehram110221 Bana da 2 tanesi down sendromu dediler o ikiyi koysaydı ya ikisi tutsaydı Allah muhafaza çocuklara da yazık bana da işte pgd o yüzden iyi oluyor da nasip ya rabbim yazdıysa veriyor inşallah emeklerin Umutların boşa gitmez canım
Babycans Zehram110221 inşallah canım hayırlısı olsun bu arada çok teşekkür ederim zamanını ayırdığın için
Zeyno800 Babycans hangi doktorda yapmayı düşünüyorsun adana acıbadem de Sadece hastane fiyatı ne kadar?
Babycans Zeyno800 İstanbul Bülent tıraş düşünüyorum canım Adana değil. Hastane fiyatı derken ?? Muayene 4050 falandı galiba