Melek156 çok saol canim stres yapma nedenim annemin yanında refakatçi olarak kalcamda 2gun ablam 3gundur kaliyo yoruldu oda biraz onun stresindeyim açıkçası bikacgun cagirmamalarida yeterli olur benim için ilaçları kendimle götürürüm hastaneye kalacağım süre zarfında orda kullanırım ilaçları içim bir rahatladi ALLAH razı olsun canım♥️