cannkmrc 41 haftalık oldum artık ne sancı ne açılma yok. 41 den sonrada suni sancıyla başlatır dedi ebeler. Yarın gidince duruma göre suni sancıyla doğumum başlatılacak acaba suni sancıyla doğum nasıl oluyor.