emineaycyilmaz Selam kızlar 30+4 haftadayım karnım 1 saatte bir şeklinde sertleşiyor ve ağrı yapıyor daha sonra kendiliğinden yumuşuyor ve ağrı bazen belime vuruyor öyle şiddetli bir ağrı değil ama normal mi?
Tugces27 Doktorunuzun iletişim numarası varsa ona danışın isterseniz karın sertleşmesi için burada doğum habercisi diyen de gördüm