Nissyoo Kızlar bir düşüğüm oldu genetik test yaptırdım anti trombin 3 yüksek çıktı doktor hamile kalınca iğne kullanacaksın dedi kanda pıhtılaşma mı demek bu acaba bu değeri yüksek cıkan varmı