Seninle aynı durumda ve ayni haftadayiz ve banada kız dedi doktor benimde 2.gebeligim ilk gebeligimi 16.haftada çok net hissediyordum şimdi asla hissetmiyorum ve dediğin gibi bir karnım dümdüz bir şiş hiç hamile gibi hissetmiyorum sürekli endişe ediyorum normal mi diye demekki normal 🤗