Suhedaklync61 Kızlar 15 günlük bebeğim 5 gün öncesinde grip oldu ve ne yaparsam yapayım iyileştiremedim evde zaten ilaç tedavisi de vermiyorlar benim gibi olan var mı kaç güne çıkar? 3 saat oldu ve ben onsuz dayanamıyorum…:(
Burcu-2634 Suhedaklync61 çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda alırsınız geri kucağınıza. Benim kızımda doğumda enfeksiyon kapmıltı doğdu 2 saat yanında kaldı sonra 1 hafta yoğun bakımda yatmıştı tahminim 1 haftaya gelemden çıkar bence
Guzelanne56 Suhedaklync61 annesi üzülme, evde olsa daha da agırlasabılırdı ilaç tedavısı yok evde malesef en azından hastanede damardan antibiyotik verirler daha çabuk ıyılesır
Suhedaklync61 Ay inşallah ya tez zamanda kavuşmak istiyorum sağlıkla tabiki bu kadar üzülmeye sütüm etkilenecek diye de korkuyorum minicik bedenler neler görüyor