ayse_yldz Kızlar selam, ben 13+5 teyim ve aşırı derecede acıkıyorum bu normal mi size de böyle oldu mu
emineaycyilmaz ayse_yldz valla acıkıyorsan güzel ben o haftalarda bulantı ve kusmaktan bir şey yiyemiyordum iştahım komple kapanmıştı
Cimenn1223 ayse_yldz yedirene kdr midemi bulandiriyor şekersiz süt gevreği yiyorm hem kalsiyom açısndan dişlerm cok ağrıyor hemde doyuruyor özellikle gece cok yaşıyorm acıkmayı
iremd-1798 ayse_yldz yani benim 30. Haftadan sonra çok acıkmalarım başladı ilk zamanlarda azalmıştı yemelerim kilo da almamıştım hiç 🥰 ama çok normal canım ilk kızımda duvar tırtıklarından simit aklıma gelmişti aldık ama sert fırında ısıtıp yemiştim 😅 her hamilelik farklı oluyor 😅
AybarssMom___ ayse_yldz ben de o haftalarda öyleydim ve 20. Haftaya gelene kadar 12 kilo almıştım sonra her yerim ödem toplayınca biraz durdurdum kendimi
Deniz_1 16 haftalık olucaz 2 haftadir inanılmaz acikiyorum ve açlıktan midem bulanıyor midem karadelik gibi oldu birden 🥹
Serrabade Sofradan doymuş olarak kalkıyorum hemen sonra midem kazınıyo günlerdir bişi yememişim gibi 🥺
Meltemm21 ayse_yldz bulantı sorunum yok ama neredeyse çorbayla doyuyorum meyve yiyorum bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketiyorum