Merhaba arkadaslar 5+1 ken doktora gittim degerim 2000 kusur filandi sadece kese gorundu 3 mm bebek yoktu doktor cok yeni dedi suan 6+1 ve acik kqhve lekeler geliyor doktorumu aradim yerlesme olabilir dedi persembe gunune cagirdi basina gelenlerden bilgi alabilir miyim bu arada 2 ci gebeligim ilkimde yine bu haftalarda bir kere gelmisti doktorum israrla ilac vermiyor dusucekse onlemez die cok tedirginim