Anne_adayi21 Nasipse kızımız olacağını öğrendik 🥰 Kafamızda bazı isimler var sizce hangisi kızlar? Aysima Simay Defne isminide çok beğeniyorum ama anlamı iyi değil diyorlar Yunan mitolojisinde geçiyormuş Esila Nil gökçe Nil gökçe mi / Gökçe Nil mi daha uyuyor