Kızlar 25 haftalık hamileyim. Şeker yükleme için kadın doğumdan randevu aldım ama bilgim yok. Neye göre yapılıyor, her hamileye yapılıyor mu? Açlık kan şekeri 74-106 değerleri arasında olmaliymış benim 77 bu değerlere mi bakılıyor bilgi verir misiniz?