Dennz Gebeliğimi öğrendiğimden beri hafif şekilde karnım ağrıyor 2 gebeliğim diğerinde böyle bir şey yaşamamıştım normal mi sizce 🥹
Minikprensinannesiiiii Dennz bende varya o ağrı 8+5 deyim birde belim de de var regl sancısı gibi bana doktorum normal demişti yarın kontrolüm var soracağım tekrar dan ş
sacmalamakizim Dennz Normal bende 7+1′im olabiliyor yani, birde benim akıntım çok ya korkuyorum kan gelmesinden, sürekli lavaboya girip bakıyorum. 🥲
Cosimaniehaus Dennz benim de agrıyordu başlarda. Sızı gibiyse agrı doktorunuza sorun benim adet agrısı gibi oluyordu başta. Sızlama oldu 1 gün o zaman söyledim ve önlem amaçlı progestan verdi. Bir sorun yaşamadım.
Anonym @“Dennz” cok normal canım bende öyle olmuştum gece uykumdan resmen sancıyla uyanıyordum ağlıyordum. 2-3 defa acile gittim birşey yapmadılar normal dediler o yüzden korkma 10 veya 11 haftadan sonra ağrılar gidiyor