Ceylankarakus Ayni durumda olanlar varmı yada bu şekilde doğum yapan doktorum riskli erken doğum olabilir diyo ve normal dogumada engelmis. Bu durum
Ebruska_92 Ceylankarakus 32+5 bnmkş banada ole dedıler afi 240mm cıktı bnm sizin kaç cıktı bebegın bası 2 hafta onden gıdıyor dedı dr
Ceylankarakus Ebruska_92 benim 84 çıktı bı hafta önden gidiyor dedi banada ama şekerim flanda yok benim şeker yüklemesi yaptinizmi
Ebruska_92 Ceylankarakus Benim 17 gün once 71 çıkmış bugun 240 olmus seker yuklemesi yapmadım yarın kan alıp diyabet bolumune yonlendircekler bide diyetisyene