Beton1106 Kızlar var mı yazın tatil yapmak isteyenler ya da yapanlar nasıldı deneyimleri yazın bakalım
_ozlmm Beton1106 iki sene önce temmuz ayında oğluma hamileyken gitmiştim gayet güzeldi keyif almıştım 😂 şimdi kızıma hamileyim tekrar temmuz da gideceğiz Allah nasip ederse umarım bu da güzel geçer 😂
gunesinannesi__ Doğum temmuz sonu haziranda gitmek istiyoruz ama ilk gebeliğim bilmiyorum ki.gidilir mi
Babymom07 Beton1106 hamileyken sıcak yere gitmeyin hele Antalya yazın berbat oluyor daha serin yerlere gidin biz sadece denize gidiyoruz 🫠