Altin benim kan değerlerim de gayet iyi çıkmıştı, hatta başka bir doktorum kan ilacı içersen seni çok rahatsız eder içmene gerek yok demişti kan ilacı hiç vermedi. Bu doktorum da vitaminsiz olmaz içmen lazım dedi, içiyorum ama midem bulanıyor. Hiç böyle bir sorunum yoktu normalde ama 3 haftadır aç da tok da denedim içtiğimde kusasım geliyor. İçmediğim zaman çok rahatım, insan korkuyor işte içmediğim de ya bebege bir şey olursa diye. Zaten balığa, yumurtaya karşı da hassasiyetim var, böyle takviye ile alıyorum gibi oluyor ama rahatsız ediyor ne yapacağım bilmiyorum 🥹