19 haftalık hamileyim bir kızım olacak Allahın izni ile ☺️ bir de oğlum var 19 aylık oğluma alışveriş yaparken çoğu kıyafetini unisex almıştım bej krem kahve tonları uçuk mavi tonları falan öyle çok canlı renkleri arabalı falan kıyafetleri sevmiyorum 😂 o yüzden şuan kızım için alışverişe çıkmadım sadece iki üç parça beğendiğim takımlar aldım ve diyorum ki oğlumun kıyafetleri yeni daha eskime gibi bir durum olmadı e bebek arabası beşik gibi eşyalarımız da duruyor hepsi sağlam alışverişimi doğuma yakın yapayım mesela 1-2 ay kala çünkü çok alacak bir şeyim yok sadece atlet ve iki üç takım alırım diye düşünüyorum oda dışarıya çıkarken giydirmelik olur evde oğlumdan kalanlardan da giydiririm diye düşünüyorum bunun için acaba hangi hafta uygun olur 30. Hafta gibi alışveriş yapsam yıkayıp ütülesem hastane çantasını da 32.haftaya kadar hazırlarım diye düşünüyorum çok geçmiş kalmış sayılır mı bilemedim 😂