burcuAy15 Karnımda anlam veremediğim bir ağrı var gaz sancısı değil eminim aynı zamanda başım dönüyor nefes alamıyorum gözlerim kararıyor ama nst de çıkmıyor acile de gitsem nst de bişey yok diye göndercek ama dünden beri kendimi toplayamıyorum napayım🥺🤷🏻♀️
Hilal2901 burcuAy15 kaç haftalıksın? Bugğn ben de öyleyim sanki elim ayagım kesiliyor gibi havalardan kaynaklı olabilir diye düsündüm bir de yoruluyorsan eğer ondan olabilir
Dilarademiryurek burcuAy15 30. Haftadan sonra geçmek bilmeyen ağrılarım vardı nstde sancı da çıkmıyordu 41+2 de normal kontrole diye gittiğimde hafif sancılarım var diye yatış vermişlerdi ama yine aynıydı yani çektiğim sancılar karnım taş gibi olurdu bebek toplanırdı normal diyorum ben o haftalarda olan sancılara çok sık olmadığı sürece sıkıntı yok
Acelyapova Gecen benimde oyle oldu ilk defa adet agrisi gibi bir agri cektim kasilmalar vardi 28. Haftamdayim nstde sanci cikmadi