Melliisaa Kızlar biz hastane çıkışı giydirdik getirdik eve hazıran sonu doğum diyelim ne giydircez ben yeni doğan çok bişey almadım
Hilal2901 Melliisaa benim gecen sene haziran 8 de dogdu bebeğim ilk hafta bormal giydirdim sonra sürekli isilşk oldu sıcaktan. Sıcaklar bitene kadar zıbınla dolastırdım hep çok sıcaktı havalar yenidoğan bile olsa her gün yıkayıp zıbın giydirmiştim
Melliisaa Hilal2901 iyi ki çok kıyafet almamışım o zaman inşallah bende eylül başına kadar zıbınla geçiririm sonra 3 6 ay kıyafetlere geçeriz 🙏