Ketii özel doktorum yazdi. Eczaneme ismarladim. 1 haftada geldi. Teslim aldim. Hocanin yazdığı reçete ile bagli oldugum saglik ocagina gidip yaptirdim boylece sisteme işlettim. Adacel isimli kanada aşısını yaptırdım. Hicbir yan etki görmedim. 29. Haftada yaptirdim. 28.-34 arasi yapiliyor.