Kızlar merhaba 3 gündür dişlerim inanılmaz ağrıyo bugün aşı için aile hekimine gittim ve dişimin ağrıdığını da söyledim parol ve sef 1000 mg antibiyotik yazdı araştırdım dikkatli şekilde önerildiği taktirde kullanılmalı diyo kullananlarda olmuş ama bende 1 tane yuttum az önce bunu kullanan var mı bebeğe bir zararı olur mu lütfen yardımcı olur musunuz teşekkür ederim ❤️