Drsnbyfatma Kızlar iki haftadır kasılmam oluyo ve doktora gidiyorum 24+0 Im doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi rahatlamama içinde günde iki kez magnezyum birde haftada bir pruluton verdi
LenaM Drsnbyfatma ben 32 nin içindeyim serviks uzunluğum 3 cm ve ikiz gebeyim gayet iyi dedi dr seninki çok çok iyi 1,5 2 ye düşmeye başladığında doğum yaklaşıyor 💕
Mslali Drsnbyfatma sürekli yatman lazım yormamalısın kendini erken doğum tehlikem vardı kısalmıştı benim ama çok şükür ilaçlarla tutuldu kasılman çoksa doktoruna söyle mutlaka bir şey önerecektir 🙏🏻