mrvnur ben cukurambarda bir kliniğe gidiyordum doktorumun eşi gazı de prof. Sıkıntılı bir hamilelik geçirdim baslarda yatisim çok oldu gazı de eşi gazı de olduğu için oraya yonlendiriyordu doktorum bnde memnundum orda yapmak istedim dogumumu doktorum hiç yönlendirme yapmadı doğumunu şöyle yapalım su hastanede yqpqlim falan diye öneride de bulunmadı defalarca sormama rağmen son ayima gelmişim hala beni bir hastaneye yonlendirmedi .sonra bir gün aradi doktorum eşim gazide doğumunu yaptircak normal doğum 3.500 elden nakit ödeme yapmanız lazım dedi doğumdan önce bn neden ödeme yapayım ki madem devlet Hastanesi'ne para vericem doğum için parayi hastaneye yatirmam gerekir elden kliniğe gidip vermek çok saçma olmamış doğumun parasını vermek. O kadar para odicem madem özelde doğum yaparım ve gazide asistanlar giriyor normal doğuma prof.girdigini hiç duymadım