Tgball selamlar öcelikle geçmiş olsun hepimize. bugün yolk sac ı 7 mm ölçtü doktor 1 cm olsaydı ve bebek görünmeseydi boş gebelikti bir hafta vaktimiz var dedi. Ben de anlamadım ki bunlardan asla uzun uzun konuşmuyorlar. Sizin kese boyutu ve yolk sac boyutu nedir? Ve sizde de polikistik over mi var