Geçenlerde bebişim hareket etmedi diye devlet kadın doğum acile gittim gece tüm gün hareket etmedi ordakş doktor hemen kanama alanı görünüyor bebekte gelişim geriliği olabilir dedi bu arada hiç kanamam olmadı ve herşey yolundaydı şükür bugün detaylıya gittim çok şükür herşey gayeeet iyi ve öyle birşey asla yok dedi doktorum yani kendi doktorunuza muhakkak danışmadan böyle saçma insanların dediklerine asla takılmayın 🥰