Iyi günler hanımlar. Sağlık ocağından kızamık için aranan varmı acaba az önce doktorum aradı hastaneye ne zaman gittin en son kızamık belirtileri varmı gibi birseyler söyledi anlam veremedim kan sonuçlarımlami alakali dedim yok hayır sen dikkatli ol yinede falan dedi aklıma takıldı hamile olanları tedbir amaçlı mi arıyorlar acaba bilemedim.