Çok geçmiş olsun. O kadar sürmüyor abartmışlar. Bana da teşhis konulduğunda 6 haftalıktım. Oglen yemek yediğim için akşama kalmıştı. İki gece kaldık sonra deger düşüyor diye izin aldık geldik. Benimde kızım yanımdaydı bırakmadım kimseye. Yemek yemeden giderseniz belki işinize yarar ben yediğim için beklemek zorunda kalmıştım. insaAllah kolay atlatırsınız ❤️