hasret1922 kizmar doguma az kaldi 34 +4deyiz erkek bebegimiz olcak esim karismiyor babasinin ismini istemedigim icin bende iki isim arasinda kaldim METEHAN ALPEREN sizler bana fikir verin hangisi guzel anket acma ya yetkim yokmus sizce hangisi guzel
hasret1922 insalalh iyi olurumda nufuscuzdani cikaririm esim susuyo bana son an golu atip babasinin ismini koymaz🤦♀️🥴