Rabiayce Kızlar dün gece aşırı derecede kaşıntı vardı sabah kalktım her tarafım kızardı ve kabardı 11 haftalık hamileyim sizce ne olmuş olabilir gebelik alerjisi diye bişey duydum yaşayan var mı?
Ssshhh Rabiayce çoğu kişinin başına geldi doktoruna söyle canım sana krem falan versin başka türlü rahatlamıyor cildiyeye gönderir büyük ihtimalle bana ikidir öyle oluyor
Deletedmom667 Rabiayce bende 2 haftadır haftada 1 gün goguslerımde kasıntı oluyor kasımıyorum ama kasımıs gıbı ız oluyor bırsey dokundu sandım bende warmıymıs oyle bırsey
Rabiayce Hep yediğim şeyleri yedim herzamanki şeyler yani dokunsa herkese dokunur birtek bana bu şekilde oldu bi acile gidicem bakalım