-ezgi-- Bi arkadaşım 2.5 yıl önce doğum yaptı gümüş kapak kullandı. Benim de kullanmam için yollamış, iyi niyetinden olduğunu biliyorum. Ama kullanılır mı kullanılmaz mı bilmiyorum. Ne yapayım?
Mrv4 -ezgi-- bende görümcemden aldım canım karbonatlı suda beklettım sonra suyu döküp tekrar karbonatlı su hazırlayıp ıcıne koydum daha sonrasında suyla yıkayıp kullandım faydası ınanılmaz derece de oldu
Buse344161 -ezgi-- kesinlikle güzel temizle karbonatlı olur sirkeli su olur temizlersin sonra kullanırsın keşke çevremde banada gönderen olsa😂 şuan fiyatları pahalı 🤑
Sibelimm03 Mrv4 ne gibi fayda gordunuz acaba bende aldim ama nasil ve nezaman kullanicagimi bilmiyorum?
Mrv4 -ezgi-- yanı ılıktan bıraz daha sıcaktı suyu bıde sure olarak gece bırakmıştım ertesi gün tekrar degıstım suyunu 1-2 saat durduktan sonra yıkadım kullandım sonrasında da
Mrv4 Sibelimm03 valla benım erken doğum rıskım vardı o yüzden 31 haftada başladım kullanmaya 35 haftalarda da şansının krem surup üstüne kapağı kapatıyordum 1 saat falan bekletıp çıkarıyordum doğum zamanı doğumdan sonra hıc göğüs yaram olmadı acı olmadı be göğüs ucum da çıkık ve hassas ama bunlar sayesınde yara acıma vs olmadı şükür tavsıye ederim kesınlıkle ıkısınıde ucunu pamuk gıbı yapıyor
nuurrceren -ezgi-- güzelce yıka temizle ve tabiki kullan ihtiyacın varsa.. şuan çok pahalı 😁 göğüs yarama çok iyi gelmişti benim
Meralkosar -ezgi-- kullanılır canım neden kullanılmasın gümüş kapak sonuçta ve cok pahalı karbonat ve limonla sil kullan
Mrv4 -ezgi-- bu Arada krem ısmı yanlış yazılmış lansınoh olacaktı e bebekte satılıyor kesınlıkle tavsiye ederim ☺️🌸
-ezgi-- Mrv4 evet onu temin ettim ara ara kullanıyorum şu an 29+5 haftalığım. 32den sonra sıklaştırmayı düşünüyorum 🍀
Mstfmom Canım kaynatma sakın görümcemde kaynatmıştı baya kötü olmuştu marka farklılığı da olabilir tabi karbonatlı suyu karıştır macun kıvamına gelince temizle , kullanılır neden kullanılmasın sonuçta karbonatla temizliyorsun