mervemurat16 Gamzeeeeeee06 çok erken daha genelde 7 hafta sonrası kalp atışı duymak mümkün.Şuan keseniz bile tam oluşmamış olabilir benim 4 haftalıkken kesem bile oluşmamıştı
Ella06 4+1 kese zar zor gördük. 5+2 de kese ve içinde yolk saçı. Bugün 7+ 3 bebek ve kalp atışını gördük çok şükür