Kızlar bu ay ilk defa adetim 4 gün gecikti test yapmadım hiç kesin gebeyim 5. Gün test yaparım dedim ama 4. Gece adet oldum şimdi adetimin 3. Günü ama kan kesildi dün geceden beri afedersiniz pedim tertemiz sadece tuvalette bir iki damla düşüyor normal de 7 8 gün kanım dolu dolu gelirdi yani hiç böyle bir şey yaşadınız mı sizce ne bileyim gebelik vs olabilir mi 🙈