Alparslanyigit19 Kızlar çatlak kremini ne zaman kullanmaya başlamalıyız ve hangi marka daha iyi yardımcı olursanız sevinirim ben 13. Haftamdayım henüz başlamadım
Meha7 Alparslanyigit19 kaçıncı haftada kullanmaya başladım hatırlamıyorum ama ben literacy kullanmıyorum.ṣu an 34 haftalık hamileyim hiç çatlaĝım yok ṣükür
Ipekulas Alparslanyigit19 tatlım sadece zeytinyağı kullanıyorum 34 oldum bir tane bile çatlağım yok çok şükür 🙏🏻 Çatlak kremi kullancaksanda yağ yerine yinede saf zeytinyağıda kullan derim ben bide su çok çok önemli bol bol su iç
Meha7 Alparslanyigit19 kusura bakmayın telefon değiştirdim saçma sapan bir şekilde düzeltmis kremin ismini