Yasemincee26 Bebek hareketini derinden hissetmek normal mi ? Mesela çikolata yedim hareket etti ama çok derinden pıt pıt hıçkırık gibi hareket etti. Bu arada uzun zamandır doğum pozisyonundayız
izobellaaa-_- Yasemincee26 çok canım yanıyor benim çok güçlü hareketleri var 2. Hamilelikten dolayı galiba bu kadar net hissediyorum