sevgul43_ Serüven bitti. Şimdi kızımla odamdayiz. Sezeryanla geldi. 🥰 hep bunu yazmak istemiştim. Darısı herkesin başına
77Bebek35 sevgul43_ nasılsın kendını nasıl hıssedıyosn hosgelmıs bebiş bu arada saglıkla huzurla büyüsün 💐
Cileklipizza sevgul43_ hayırlı olsun sağlıkla büyütün allah ellerinizi ömür boyu ayırmasın❤️❤️🥰🥰🥰darısıda bizim gibi doğum yapacak annelere 🥹
Lilosss sevgul43_ sağlıkla büyütün en son kaç ölçüldü kaç gr doğdu acaba , bizimki de iri ve zaten ters durduğu için sezeryan olacak muhtemelen de merak ettim
Cansu-11 Bebek nasıl bende gebelik şekeri var hocam 38 haftaya kadar beklemek istiyor bende 37+5 te doğurmak istiyorum ama
sevgul43_ 77Bebek35 ilk yuruyuste ağlatıyor resmen ama sonra kendi işini kendin yapacak.konuma geliyorsun normal dogum gibi. Şu an hiç skntim yok
mutlubibekleyis sağlıkla büyüsün inşallah, 37 yim ben de, doğum tarihi önceden belli miydi 37+5 diye yoksa sancınız mı geldi 😊