Ben doğum sonrası hiç adet olmadım, doktor 1 yıl normal dedi. Öncelikle onu söyleyeyim. Bu aralar adet olcak gibi karında ve vajinada batma belde ağrı bildiğiniz adet sancısı yaşıyorum halsizlik vs var. Geçen test yapmıştım aşırı zor görünen silik çizgi çıkmıştı post açmıştım ekliyorum alta,bugün test alıp tekrar bakayım diyorum ama korkuyorum da, biraz teselli edin kızlar . Strese girdim, ademi olcam hamile miyim diye.