Zeynooooooo 39+4sancim vardi bebeyim erkek doktora gitdim 2sm aciklik var eve git dedi siddetlenirse gelirsin dedi artmasi icin açilmanin ne yapmaliyim?
Haticeburak06 Zeynooooooo sıcak suya oturmayı dene ben denedim herşeyi işe yaramadı bide sen dene bakalım😂
Zeynooooooo Haticeburak06 soylesene bacim😂😂 artik biran once dogurmak istiyprum dun aksam saat 10dan sancim var sadece 2sm aciklik varmis men bu kadar sanciyi 2sm icinmi cekmiwim inanki biran once dogurmak istiyprum
Haticeburak06 Zeynooooooo bende öyleyim ama 37+4üm 🥲 nişan geldi 1 parmak açıklık var bekliyorum evde 12 gündür