Bende aynı durumdayım 1 haftadır karnımda gaz var yumurta beyazı gibi akıntım var ardından sık ve kokulu idrara çıkmaya başladım benimde bugün 2 gün geçti adetim anneler gününde test yaptım tıpkı sizin sonucunuz gibi çıktı çokta ümitlenmek istemiyorum daha önce düşük yaptım yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum inşAllah rabbim sağlıklıca afiyetlice hayırlıca kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥹❤️ 