Sancı var mı bakar mısınız
Sibelozdemir benmde böyle çıkıyor ama geri yolluyolar hissetmediğim için
Doktor aktif dedi kendi doktorum normal dedi ama sancı hıssetmiyorum
Haticeburak06 kaç haftalık sizin ki
Sibelozdemir 37+4
Haticeburak06 bende 37+1 benim ki sezaryen