Ysrmls Kızlar yakın zaman da doğum parası alan varmı son 1 yılda hic eksik günüm yok aşagı yukarı ne kadar alırım sizcee vee devlet tarafından nelerden yararlandınız süt parası dısında bende basvurayımm
Rabiul Ysrmls benim raporlu olduğum zamanlar var etkilemez heralde değil mi sonuçta iş değişikliği yapmadım sadece rapor aldım
isilaybestee Ysrmls asgari ücretle çalışıyordum doğumumu 19 şubatta yattım bu ay 50.000 küsür bir ödeme aldım emzirme parası da 875 tl yanlış hatırlamıyorsam onun için hastanenin dolumu bildirmesi gerekiyor hesabınıza yatıyor
Ysrmls Eko93 hicc eksik günüm yok asgariden yattı son 1 yıldır ozaman ne kadar alırım intertte 49 bin yazıyor ama çevremden duyuyorum 15 20 anca aldık diyolar
marsuk34 Bu süt parası doğum parası için nereye başvuruluyor nerden alınıyor çalışanlar yararlanabiliyor mu ben bilmiyorum hiç
Ysrmls marsuk34 28. Haftanı doldurunca saglık ocagı yönlendiriyor canım calısan anneler yararlanıyor ama ev hanımlarını bilemiyorum
gizemvatanseverbal Ysrmls Çalışmayan annelerinde eşleri sgklı ise onların hesabına yatıyor diye biliyorum. 🤔
Ysrmls gizemvatanseverbal aaa evett doğruu e devlette kayıtlı banka varsa ona yoksa adınıza ptt ye yatırıyolar tc ile alıyorsunuz
Ysrmls Rabiul bugün görüştüm işkurla giriş çıkış olmadıgı sürece problem yok raporlı süreler sayılır dediiii
Ysrmls esty35 doktor kaşesiyle imzalı kagıt veriyolar belediyenin hizmet binasına gidiyorsun süt kartı veriyolarr
gizemvatanseverbal Eko93 doğru yazmayı unutmuşum ne kadar çok bir rakam. Keşke biz devlete bu parayı versekte gelip o emzirse 😂
Polatalemdar isilaybestee merhabalar benim doğum iznim 27 Mayıs’ta bitti daha raporum bitmeden 37 bin bölük bölük yattı. 37 bin yattı ama daha iznim bitmemişti daha yatar mı acaba benim sigortam da asgarî ücretten yatıyor. Sizin de mi öyleydi