Arkadaşlar 34 hafta 5 günlük gebeyim gebeliğin başından beri süt kesiği tarzında bembeyaz akıntım oluyordu hormonlarla alakalı demişti doktor sonralarda bir kaç kez şdrar yolu enfeksiyonu oldum ilaç tedavisi ile geçti ama akıntım hep devam etti şimdilerde bazen sıvı oluyor bazen şeffaf oluyor suyum gelirde anlaöazsam diye endişeleniyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı?